FEFA istraživački tim

FEFA istraživački tim i FEFA preduzetnički inkubator zvanično su osnovani!

FEFA fakultet je 08.03.2019. započeo realizaciju dva značajna projekta. Reč je o osnivanju FEFA studentskog preduzetničkog inkubatora, kao i FEFA studentskog istraživačkog tima.

FEFA preduzetnički inkubator

FEFA preduzetnički inkubator ima za cilj da studentima, koji sebe vide kao uspešne preduzetnike u budućnosti, pruži sve uslove neophodne za otpočinjanje poslovanja. Svi studenti, članovi inkubatora će najpre tokom marta i aprila pohađati šestonedeljnu obuku koja će im pomoći da steknu neophodna znanja i veštine iz preduzetništva. Obuku drže profesori FEFA, kao i brojni gosti među kojima su predstavnici Privredne komore Srbije, ICT Hub-a, kompanija Happy Honey, Esome advertising, Joorney Business Plans i mnogi drugi. Nakon savladane obuke, studenti će dobiti mentore, uspešne preduzetnike, koji će im pomoći da uobliče svoje preduzetničke ideje, napišu biznis plan i otpočnu svoje poslovanje. Svim studentima, članovima inkubatora, na raspolaganju je poseban prostor za rad na fakultetu, stručna pomoć profesora, mogućnost snimanja promotivnog materijala u filmskom studiju fakulteta, kao i mogućnost povezivanja studenata sa potencijalnim poslovnim partnerima putem poslovne mreže FEFA fakulteta. Prvo predavanje u okviru preduzetničke obuke, održao je profesor FEFA, dr Srđan Verbić na temu primene digitalnih tehnologija u poslovanju. Potom je i osnivač i vlasnik uspešne kompanije Happy Honey, alumnista FEFA fakulteta Darko Mandić, studentima predstavio poslovni model svog preduzeća, kao i iskustvo u otpočinjanju i vođenju posla.

FEFA studentski istraživački tim

FEFA studentski istraživački tim, koji je takođe počeo sa radom, namenjen je studentima koji žele da se pripreme za karijeru konsultanta ili istraživača. U okviru istraživačkog tima, studenti imaju priliku da pod mentorstvom profesora, učestvuju u različitim istraživačkim projektima i tako steknu dodatna znanja, kao i praktično istraživačko iskustvo. Istraživački tim se bavi analizom privrednih grana, tržišnih i tehnoloških trendova, makroekonomskih pokazatelja, ali i internom analizom određenih kompanija. Kroz rad u ovom timu, studenti imaju priliku da ovladaju metodologijom istraživačkog rada, radeći na definisanju predmeta i ciljeva istraživanja, koncipiranju upitnika, neposrednom sprovođenju istraživanja, analizi rezultata primenom različitih softvera, definisanju zaključaka istraživanja i na kraju pisanju i tehničkom uređivanju publikacije.

FEFA preduzetnički inkubator i FEFA istraživački tim su deo šireg koncepta modernog obrazovanja koji ima za cilj da studentima pruži mogućnost da već tokom studija steknu relevantno poslovno iskustvo, radeći na realnim, ozbiljnim i odgovorim zadacima. Studentima je potrebno pružiti mogućnost da realizuju zadatke, gde se od njih traži da u celosti primene svoje teorijsko znanje i tako upotpune svoje kompetencije iskustvom koje je traženo na tržištu. Vrednost iskustva ne leži u vremenu provedenom na određenom poslu, već u ozbiljnosti izazova sa kojima se na tom poslu suočavate. U vezi sa tim, studenti FEFA koji učestvuju u ovim projektima, imaju priliku da tokom studija steknu nekoliko godina, ne bilo kakvog iskustva, već upravo iskustva u savladavanju ozbiljnih poslovnih izazova. Zahvaljujući tome, oni će biti mnogo konkurentniji na tržištu rada jer će im stečeno praktično znanje i iskustvo omogućiti da za znatno kraće vreme počnu da prave razliku na poslu i doprinesu razvoju svojih organizacija.“ – izjavio je rukovodilac ovih projekata, dr Aleksandar Vučković.

Osim navedenih projekata, na FEFA fakultetu se uveliko radi i na osnivanju prvog studentskog preduzeća koje će studentima pružiti mogućnost da, pod mentorstvom profesora, upravljaju i rade u stvarnom preduzeću i tako se na najbolji način pripreme za poslovne izazove koji ih očekuju u karijeri. Na ovaj način, želimo da prikažemo svoju privrženost stalnom usavršavanju studijskih programa i posvećenost u pripremi studenata za vrhunske domete u karijeri.

Comments are closed.