Doc. dr Slađana Starčević

Profesor

Dr Slađana Starčević je docent za užu naučnu oblast Ekonomija i Menadžment. Predaje Marketing i Marketing menadžment. Osnovne i magistarske studije završila je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a doktorirala je na FEFA. Bila je primalac stipendije za talente Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Pored oblasti ekonomije i marketinga, usavršavala se na Profesionalnom institutu za modu iz Padove. Ima dugogodišnje praktično iskustvo u oblasti strateškog planiranja i tržišnih komunikacija u marketingu, koje je stekla nekoliko u marketinških agencija (Profile South East Europe, Publicis, Ogilvy, Communis), i kao nezavisni konsultant. Kao najvažniji domaći i međunardni klijenti izdvajaju se: Dunav osiguranje, DDOR Novi Sad, NLB Grupa, KBC banka, Piraeus banka, Societe Generale, ProCredit banka, Telekom Srbija, Coca-Cola, MB Pivara/Heineken, Apatinska pivara, Frikom, Kondiva , Soko Štark, Grand kafa, Elixir Group, Imlek, Revita, Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Elektromreža Srbije, UNICEF, The House of Prince/British American Tobacco. Aktivno je učestvovala u organizaciji velikih događaja promotivnog, kulturnog i edukativnog karaktera. Kao proizvod stečenog iskustva, kreirala je sopstveni brend i osnovala modnu kuću SAROSSOW. Autor je monografije i više radova u oblasti marketinga, objavljenih u naučnim časopisima i zbornicima. Posebne oblasti interesovanja predstavljaju brendiranje, tržišne komunikacije, ponašanje potrošača i modni marketing. Član je Srpskog udruženja za marketing (SEMA).

Reference:

  1. Starčevic, S. (2016) Ličnost brenda: Razlika koju je najteže kopirati. monografija, Beograd, FEFA.
  2. Starčević, S. (2016) “Why we need to extend the classical model of brand personality:The practical value of brand personality measuring tool for marketers”, u: Proceedings of the XII Convibra International Conference – Business, online edition, Brasil, Rio de Janeiro.
  3. Starčević S. (2015) The origin and historical development of branding and advertising in the old civilizations of Africa, Asia and Europe. Marketing, 46 (3), p.179-196
  4. Starčević, S. (2013) Istraživanje koncepta ličnosti brenda u marketing. Marketing, 44(2), s. 149-172
  5. Starčević, S. (2013) Uticaj angažovanja poznatih ličnosti na efektivnost oglašavanja i imidž brenda, Zbornik radova ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu – Časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 7, s. 147-161.
  6. Starčević, S. (2013) Finansijska vrednost brenda i brend ekviti: Perspektiva kompanije i potrošača. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 48(3), s. 63-79.
  7. Starčević, S. (2011) Lični koncept kao značajna determinanta izbora brendova i ponašanja potrošača u kupovini. Marketing, 42(2), s.421-436.
  8. Starčević, S. (2007) Evolucija propaganda. Teme, 31(2), s. 421-436.
  9. Starčević, S. (2006) Subliminalna propaganda. Teme, 30(2), s.265-277
  10. Starčević, S. (2006) Mogućnosti i efekti primene komparativnog oglašavanja. Ekonomski anali, 51(71), s. 90-103

Naš web sajt koristi kolačiće radi boljih performansi i korisničkog iskustva. Da li se slažete da koristimo kolačiće?

Saznaj više

Kolačići na našem web sajtu

Šta je Kolačić?

Kolačić je mali deo podataka koji se šalju sa web sajta i čuvaju se u korisničkom web pretraživanju dok korisnik pregleda web sajt. Kada korisnik pregleda isti web sajt u budućnosti, web sajt može sačuvati podatke u kolačićima kako bi obavestio web sajt o prethodnoj aktivnosti korisnika.

Kako koristimo kolačiće?

Poseta ovoj stranici može da generiše sledeće vrste kolačića.

1. Strogo potrebni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za omogućavanje kretanja po web sajtu i korišćenje njegovih funkcija, kao što su pristup bezbednim delovima web sajta. Bez ovih kolačića,  usluge poput korpe za kupovinu ili e-naplate, ne mogu se pružiti.

2. Kolačići performansi

Ovi kolačići prikupljaju informacije o tome kako posetioci koriste web sajt, na primer na koje stranice posetioci najčešće idu i šalju informaciju ukoliko dođe do neke greške. Ovi kolačići ne prikupljaju informacije koje identifikuju posetioca. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju stoga su anonimne. Koristi se samo za poboljšanje rada web sajta.

3. Kolačići funkcionalnosti

Ovi kolačići omogućavaju web sajtu da pamti vaše odluke (kao što su korisničko ime, jezik ili region u kome se nalazite) i pružaju poboljšane, lične karakteristike. Na primer, web sajt može da vam pruži lokalne vremenske izveštaje ili vesti o saobraćaju čuvanjem u kolačiću region u kome se trenutno nalazite. Ovi kolačići se takođe mogu koristiti za pamćenje promena koje ste izvršili u veličini teksta, fontovima i drugim delovima web sajta koje možete prilagoditi. Oni se takođe mogu koristiti za pružanje usluga koje ste tražili, kao što su gledanje videa ili komentar na blogu. Informacije koje ovi kolačići prikupljaju mogu se anonimiti i ne mogu pratiti vašu aktivnost pregledavanja na drugim web sajtovima.

4. Kolačići za ciljanje i oglašavanje

Ovi kolačići se koriste za isporučivanje reklama relevantnijih za vas i vaša interesovanja. Koriste se i za ograničavanje broja prikaza oglasa, kao i za merenje efikasnosti reklamne kampanje. Obično ih postavljaju reklamne mreže uz dozvolu operatera web sajta. Oni pamte da ste posetili web sajt i ove informacije dele sa drugim organizacijama, poput oglašivača. Često će ciljanje ili reklamni kolačići biti povezani sa funkcijama web sajta koje pruža druga organizacija.

Upravljanje kolačićima

Kolačićima se može upravljati putem postavki web pretraživača. Molimo vas da potražite pomoć pretraživača kako upravljati kolačićima.

Na ovom sajtu uvek možete uključiti / isključiti kolačiće na meniju „Upravljanje kolačićima“.

Upravljanje web sajtom

Ovim web sajtom upravlja: FEFA fakultet