Prof. dr Srbobran Branković

Profesor

Srbobran Branković, redovni profesor FEFA i profesor metodoloških predmeta na doktorskim studijama Filozofskog fakulteta u Nišu; osnivač, suvlasnik i predsednik TNS Medium Gallup, firme specijalizovane za istraživanje tržišta, medija i javnog mnjenja, člana TNS Global, Kantar Group i WIN/Gallup International, (85 zemalja, populacija od oko tri milijarde ljudi). Diplomirao na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, magistrirao na Centralno-evropskom univerzitetu u Budimpešti, doktorirao na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Prvi u Srbiji uspostavio sistem elektronskog merenja gledanosti TV. Rukovodio velikim brojem tržišnih, javnomnjenjskih i medijskih istraživanja za vodeće svetske i domaće kompanije, institucije i organizacije: Coca Cola, Johnson & Johnson, US Steel, Reynolds Tobacco, Telenor, Procter & Gamble, Unilever, US Department of State, IRI, NDI, USAID, World Bank, PriceWaterhouseCoopers, Narodna banka Srbije, Vlada Srbije, Vlada Crne Gore, Vlada Makedonije i druge. Kreator i vođa tima Symbols Research, napredne alatke za automatsko istraživanje i analizu društvenih mreža i novih medija. Autor projekata i rukovodilac istraživanja „Dnevna ekonomija vremena žitelja Srbije“ i „Bliskosti i distance u srpskom društvu“; objavio univezitetske udžbenike „Metodologija društvenog istraživanja“ i „Metodi iskustvenog istraživanja društvenih pojava“ i preko 50 tekstova u domaćim i međunarodnim časopisima. Prevođen na engleski, italijanski, nemački, švedski i slovenački.

Reference:

  1. Metodologija društvenog istraživanja, Zavod za udžbenike, Beograd, 2014, str. 407, ISBN 978-86—17-18584-6
  2. Analitika velikog skupa i njen epistemoloski značaj, Dragoljub, B. Đorđević, Jasmina Petrović (prir.), zbornik Proučavanje društvenih pojava. Metodološka razmatranja, Niš: Filozofski fakultet, Mašinski fakultet, 2014, pp 117-126
  3. Digitalno društvo i strukturne promene savremenom u društvu, zbornik Strukturne promene u savremenim društvima, urednici Srđan Šljukić, Dušan Ristić. – Novi Sad, 2016 Filozofski fakultet, pp 7-22
  4. Socijalne mreže i nove mogućnosti društvenog istraživanja, Kultura polisa br. 20, godina X, 2013, ISSN 1820-4589, 77-90
  5. Napredna istraživanja komunikacije na društvenim mrežama – jedan analitički model, Časopis za komunikaciju i medije CM Broj 32, 2014, godina IX pp 63-82
  6. Dimenzioniranje i premeravanje društvenog prostora – jedan empirijski pokušaj, zbornik “Društvo i prostor – Epistemologija prostora”, urednici Pavle Milenković, Snežana Stojšin i Ana Pajvančić-Cizelj, Beograd SSD, IUP, Filozofski fakultet Novi Sad, 2015, str. 142-155, ISBN 978-86-6065-345-3
  7. Dnevna ekonomija vremena žitelja Srbije – projekat istraživanja i osnovne dimenzije, mere i nalazi Zbornik radova Običan dan – istraživanje dnevne ekonomije vremena (urednik Srbobran Branković), Kultura polisa, ISSN 1820-4589, Novi Sad 2009.
  8. The Yugoslav Left Parties: Continuities of Communist Tradition in the Milosevic Era in The Communist Successor Parties of Central and Eastern Europe, Edited by: Andras Bozoki; John Ishiyama, ME Sharpe, December 2002, pp197-212
  9. Serbia an War With Itself – Political Choice in Serbia, monografija, „Sociološko društvo Srbije“, Beograd, 1995.
  10. Das perfekte System, in: Verschwiegenes Serbien, edited by Šlosar, I. Klagenfurt-Salzburg, 1997

Naš web sajt koristi kolačiće radi boljih performansi i korisničkog iskustva. Da li se slažete da koristimo kolačiće?

Saznaj više

Kolačići na našem web sajtu

Šta je Kolačić?

Kolačić je mali deo podataka koji se šalju sa web sajta i čuvaju se u korisničkom web pretraživanju dok korisnik pregleda web sajt. Kada korisnik pregleda isti web sajt u budućnosti, web sajt može sačuvati podatke u kolačićima kako bi obavestio web sajt o prethodnoj aktivnosti korisnika.

Kako koristimo kolačiće?

Poseta ovoj stranici može da generiše sledeće vrste kolačića.

1. Strogo potrebni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za omogućavanje kretanja po web sajtu i korišćenje njegovih funkcija, kao što su pristup bezbednim delovima web sajta. Bez ovih kolačića,  usluge poput korpe za kupovinu ili e-naplate, ne mogu se pružiti.

2. Kolačići performansi

Ovi kolačići prikupljaju informacije o tome kako posetioci koriste web sajt, na primer na koje stranice posetioci najčešće idu i šalju informaciju ukoliko dođe do neke greške. Ovi kolačići ne prikupljaju informacije koje identifikuju posetioca. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju stoga su anonimne. Koristi se samo za poboljšanje rada web sajta.

3. Kolačići funkcionalnosti

Ovi kolačići omogućavaju web sajtu da pamti vaše odluke (kao što su korisničko ime, jezik ili region u kome se nalazite) i pružaju poboljšane, lične karakteristike. Na primer, web sajt može da vam pruži lokalne vremenske izveštaje ili vesti o saobraćaju čuvanjem u kolačiću region u kome se trenutno nalazite. Ovi kolačići se takođe mogu koristiti za pamćenje promena koje ste izvršili u veličini teksta, fontovima i drugim delovima web sajta koje možete prilagoditi. Oni se takođe mogu koristiti za pružanje usluga koje ste tražili, kao što su gledanje videa ili komentar na blogu. Informacije koje ovi kolačići prikupljaju mogu se anonimiti i ne mogu pratiti vašu aktivnost pregledavanja na drugim web sajtovima.

4. Kolačići za ciljanje i oglašavanje

Ovi kolačići se koriste za isporučivanje reklama relevantnijih za vas i vaša interesovanja. Koriste se i za ograničavanje broja prikaza oglasa, kao i za merenje efikasnosti reklamne kampanje. Obično ih postavljaju reklamne mreže uz dozvolu operatera web sajta. Oni pamte da ste posetili web sajt i ove informacije dele sa drugim organizacijama, poput oglašivača. Često će ciljanje ili reklamni kolačići biti povezani sa funkcijama web sajta koje pruža druga organizacija.

Upravljanje kolačićima

Kolačićima se može upravljati putem postavki web pretraživača. Molimo vas da potražite pomoć pretraživača kako upravljati kolačićima.

Na ovom sajtu uvek možete uključiti / isključiti kolačiće na meniju „Upravljanje kolačićima“.

Upravljanje web sajtom

Ovim web sajtom upravlja: FEFA fakultet