Marketing

Sažetak predmeta:

Osnovni cilj predmeta Marketing jeste da se studentima na pristupačan način omogući razumevanje uloge marketinga u ekonomiji i društvu, kao i procesa kojim menadžment kompanije analizira, planira, sprovodi i kontroliše marketinški program. Dobro osmišljene marketinške aktivnosti kritične su za dugoročni uspeh bilo koje poslovne organizacije, jer marketinška funkcija omogućava organizaciji da privuče, zadrži i poveća bazu potrošača, tako što za njih kreira, isporučuje i komunicira superiornu vrednost u odnosu na konkurenciju. Predmet je osmišljen tako da studentima kroz praktične primere i aktivno učešće u nastavi omogući razumevanje tradicionalnih i digitalnih tehnika kojima se služe marketari da bi došli do svojih potrošača

Osnovna literatura:

Lamb C, Hair, J.F. i McDaniel, C. (2013) Marketing MKTG, prevedeno na srpski jezik u izdanju Data Status, Beograd.

Opšte informacije o predmetu:

Tip predmeta:  obavezni

Broj ESPB poena:  5

Semestar:  prolećni

Godina studija:  II

Prijavite se na naš newsletter

Budite informisani o novim događanjima na univerzitetu

Saznajte sve o osnovnim studijama na FEFA fakultetu

Preuzmi brošuru i još bolje se upoznaj sa FEFA osnovnim studijama koje, zahvaljujući najrazličitijim, a srodnim oblastima, pružaju multidiciplinarna praktična znanja.