Marketing
Sažetak predmeta:
Osnovni cilj predmeta Marketing jeste da se studentima na pristupačan način omogući razumevanje uloge marketinga u ekonomiji i društvu, kao i procesa kojim menadžment kompanije analizira, planira, sprovodi i kontroliše marketinški program. Dobro osmišljene marketinške aktivnosti kritične su za dugoročni uspeh bilo koje poslovne organizacije, jer marketinška funkcija omogućava organizaciji da privuče, zadrži i poveća bazu potrošača, tako što za njih kreira, isporučuje i komunicira superiornu vrednost u odnosu na konkurenciju. Predmet je osmišljen tako da studentima kroz praktične primere i aktivno učešće u nastavi omogući razumevanje tradicionalnih i digitalnih tehnika kojima se služe marketari da bi došli do svojih potrošača
Osnovna literatura:
Lamb C, Hair, J.F. i McDaniel, C. (2013) Marketing MKTG, prevedeno na srpski jezik u izdanju Data Status, Beograd.
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: obavezni
Broj ESPB poena: 5
Semestar: prolećni
Godina studija: II