Ljudski um, razvoj i primena
Sažetak predmeta:
Upoznavanje sa procesima kognitivnog razvoja, od rođenja do starosti. Akcenat ovog predmeta je na razvoj uma i misljenja kroz socijalizaciju i obrazovni proces, uz osvrt na glavne teorije razvojne psihologije i kljcnu empirijsku literaturu koja je obelezava ovu discipilnu. Kurs daje uvod u teme kao što su: razvoj logičke misli, odnos reč i misli, zona narednog razvoja, ekoloska teorija percepcije i kognicije.
Osnovna literatura:
Cole, M. & Cole, S. (1993). Razvoj Deteta. Scientific American Books. New York. (Odabrana Poglavlja)
Ивић, И. (1977): Човек као анимал симболикум, Нолит, Београд.
Ивић, И. (1977): Дечје мишљење, Рад, Београд.
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: obavezan
Broj ESPB poena: 8
Semestar: IV
Godina studija: II