Ljudski um, razvoj i primena

Sažetak predmeta:

Upoznavanje sa procesima kognitivnog razvoja, od rođenja do starosti. Akcenat ovog predmeta je na razvoj uma i misljenja kroz socijalizaciju i obrazovni proces, uz osvrt na glavne teorije razvojne psihologije i kljcnu empirijsku literaturu koja je obelezava ovu discipilnu. Kurs daje uvod u teme kao što su: razvoj logičke misli, odnos reč i misli, zona narednog razvoja, ekoloska teorija percepcije i kognicije. 

Osnovna literatura:

Cole, M. & Cole, S. (1993). Razvoj Deteta. Scientific American Books. New York. (Odabrana Poglavlja)

Ивић, И. (1977): Човек као анимал симболикум, Нолит, Београд.

Ивић, И. (1977): Дечје мишљење, Рад, Београд.
 

Opšte informacije o predmetu:

Tip predmeta: obavezan

Broj ESPB poena: 8

Semestar: IV

Godina studija: II