Druga po veličini banka u Španiji, BBVA, već 12 godina radi na ostvarivanju svoje vizije, a to je da postane softverska kompanija. S tim u vezi, u ovom periodu razvijena su brojna digitalna rešenja koje banka uspešno koristi kako bi unapredila svoje poslovne procese, kao i iskustvo klijenata. Ipak, ono po čemu se banka ističe je upotreba veštačke inteligencije u svom poslovanju. Primer za to je aplikacija Bconomy koja pomoću veštačke inteligencije predviđa prihode i rashode klijenata za naredni mesec. Takođe, banka je u svoju standardnu bankarsku aplikaciju ugradila sistem zasnovan na veštačkoj inteligenciji pod nazivom MIA i koji je zapravo digitalni glasovni pomoćnik klijentima. Od 12 milijardi transakcija koje banka godišnje ostvari sa svojim klijentima, 90% se odvija na relaciji čovek-mašina. Drugim rečima, u svim ovim slučajevima, interakcije klijenata sa bankom se obavljaju putem mobilnih aplikacija ili IT infrastrukture banke.