Kompanija DHL, jedan od svetskih lidera u oblasti logistike, primenom nosive tehnologije uspeva da poboljša rad svojih skladišta. Ova kompanija je 2015. godine pokrenula projekat opremanja svojih magacionera Guglovim „pametnim“ naočarima, koje pružaju mogućnost korišćenja proširene stvarnosti u radu. Zahvaljujući informacijama koje se zaposlenom prikazuju u staklima naočara, on/a je u stanju da lakše i brže pronađe, skenira, sortira i premešta pošiljke u skladištu i to bez pomoći ručnog skenera ili štampane liste inventara. Izmereno je da su DHL-ova skladišta, primenom „pametnih“ naočara, unapredila svoju produktivnost za 15%. Na krilima ovih rezultata, kompanija je 2019. godine otpočela sa primenom još naprednije verzije „pametnih“ naočara. Predviđanja stručnjaka ukazuju da će u narednih deset godina, u oko 90% skladišta u svetu, radnici koristiti neki vid nosive tehnologije, koji osim naočara, u ovom kontekstu podrazumeva i „pametne“ satove, skenere u obliku prstena, itd.