Sa preko 24.000 prodajnih mesta i milionima gostiju svakog dana, Starbucks je zasigurno svetski lider, kada je reč o kafeterijama. Kako bi osigurala svoj dalji rast i zadržala lidersku poziciju, ova kompanija je pre deset godina započela svoj program digitalne transformacije. Starbucks-ov program zvani Digital Flywheel, usmeren je ka četiri oblasti: plaćanje, naručivanje, nagrade i personalizacija. 9% svih porudžbina i 30% plaćanja istih, odvija se putem mobilne aplikacije Starbucks-a. Primera radi, samo 5,5% plaćanja za Apple-ove proizvode i usluge, odvija se putem kompanijine aplikacije Apple Pay. Takođe, Starbucks je svojim programom lojalnosti u okviru mobilne aplikacije, uspeo da poveća prihod po korisniku. Naime, članovima ovog programa, koji čine oko 18% ukupnog broja korisnika, na raspolaganju je mogućnost osvajanja nagradnih bodova. Takođe, aplikacija im nudi mogućnost naručivanja dodatnih ili skupljih proizvoda na osnovu ranije iskazanih preferencija po pitanju naručivanja. Na ovaj način, porast prihoda po korisniku, koji je inače prisutan na nivou čitave kompanije, duplo je veći među članovima programa lojalnosti nego kod uobičajnih korisnika.