Kompanija za proizvodnju sportske garderobe, Under Armour, razvila je digitalnu platformu, Connected Fitness, sa vizijom da pomoću tehnologije napravi iskorak u odnosu na tradicionalnu tekstilnu industriju. UA Connected Fitness prati, analizira i šalje podatke o ličnom zdravlju korisnicima na njihove mobilne telefone. Platforma pomoću telefona, ali i senzora ugrađenih u sportsku opremu i dodatnih uređaja, prikuplja podatke o sportskim aktivnostima korisnika i pruža im korisne informacije kako bi unapredila njihov doživljaj sporta. Putem platforme, i kompanija prikuplja podatke o navikama korisnika, što joj omogućava da pravovremeno predvidi trendove u bavljenju sportom. Platforma je, npr. pomogla kompaniji da uoči trend šetanja u Australiji i tako prilagodi svoj marketing ovom tržištu. Takođe, kompanija je u mogućnosti da analizom podataka, prepozna potrebe korisnika i ponudi im personalizovane proizvode i usluge. Primera radi, platforma obaveštava korisnika kada pretrči 650 kilometara istim patikama da je vreme da uzme nove patike.