Brendiranje poslodavca

Sažetak predmeta:

Kada je Google prvi put registrovao svoj domen, 1997. godine, McKinsey je uveo pojam „rat za talente“ koji je već tada upućivao na to da će se uspešne kompanije izdvajati od drugih pre svega po ljudima i talnetima koje poseduju. U svetu u kome postoji talent paradox, i u kome se kompanije bore da pronađu talente koji im zapravo trebaju, predstavljanje kompanije budućim zaposlenima na pravi način i negovanje i razvoj zaposlenih kada u kompaniju dođu, postaje ključan razlog za diferenciranje uspešnih od neuspešnih kompanija. Na ovom predmetu naučićete kako da napravite tu razliku.

Osnovna literatura:

  • The Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work, Simon Barrow (Author), Richard Mosley (Author);
  • Talent Chooses You: Hire Better with Employer Branding, James Ellis (Author)
  • Give and Get EMPLOYER BRANDING; Bryan Adams (Author), Charlotte Marshall (Author)

Opšte informacije o predmetu:

Tip predmeta: izborni

Broj ESPB poena: 6

Semestar: prolećni