Muzeji i galerije se poslednjih godina suočavaju sa stagnacijom ili čak padom broja posetilaca. Kao jedan od uzroka, pominje se zaostajanje u digitalnoj transformaciji i približavanju mlađim generacijama. Međutim, sve je više pozitivnih primera toga kako se digitalne tehnologije mogu upotrebiti za bolji doživljaj umetnosti i istorije. Najčešće je reč o primeni proširene stvarnosti, koja omogućava lakše snalaženje u prostoru, kao i dobijanje više informacija o određenom eksponatu. Ipak, Muzej umetnosti u Klivlendu je otišao korak dalje i osmislio tzv. interaktivni kreativni prostor, koji omogućava posetiocima da dodirivanjem ili bez dodirivanja ekrana, slikaju i vajaju različite oblike, kreiraju slike od svojih selfi portreta, pronalaze podudarnost svojih slika sa umetničkim eksponatima, uvećavaju prikaz određenog eksponata i istražuju njegove detalje, itd. Poseta interaktivnom kreativnom prostoru je naročito zanimljiva deci i mladima, jer omogućava da na zabavan način nauče više o umetnosti.