Čuveni proizvođač automobila, Volkswagen, trenutno prolazi kroz proces digitalne transformacije vredan 3,5 milijarde evra i koja bi trebalo da se završi do 2025. godine. Kompanija je osmislila veliku digitalnu platformu namenjenu korisnicima, nazvanu Volkswagen We. Ova platforma treba da omogući da se korisnici, odnosno vozači putem interneta povežu sa svojim automobilom, ali takođe da se povežu i sa drugim vozačima ili entitetima u okruženju. Volkswagen We obuhvata pružanje automatskog hitnog poziva, informacije o saobraćaju, plaćanja parkinga preko aplikacije, preporuku kafića i restorana u blizini parkinga, dostavu robe u prtljažniku za potrebe drugih korisnika, kao i deljenje automobila sa drugim vozačima putem tzv. digitalnog ključa. Prema rečima Jirgena Stakmana, člana Odbora za brend i prodaju, cilj je da automobil putem “interneta stvari” postane “digitalni uređaj na točkovima”. Cilj kompanije je da ova platforma počne sa radom tokom 2020. godine.