CEO Challenge – učešće u evropskom finalu

CEO Challenge – učešće u evropskom finalu

Igor Bošković (na slici u sredini) je od 9. do 11. aprila, 2019. godine učestvovao u evropskom finalu takmičenja CEO Challenge, održanom u Istanbulu. Takmičenje organizuje kompanija Procter & Gamble, a ove godine, tema takmičenja je bila primena digitalnog marketinga u cilju poboljšanja tržišne pozicije brenda Gillette. Plasman u evropsko finale je izborilo 8 timova iz cele Evrope, na osnovu pobeda koje su prethodno ostvarili na svojim regionalnim takmičenjima. Igor i njegov međunarodni tim su prethodno pobedili u finalu jugoistočne Evrope, održanom u Bukureštu i tako izborili plasman u evropsko finale. U evropskom finalu, Igor i njegov tim su pokazali zavidno znanje iz oblasti digitalnog marketinga, a njihovo rešenje zadatog poslovnog izazova je bilo među najboljima.

Nazad

Slične vesti

Cesim Elite 2022 – plasman u svetsko finale

Cesim Elite 2022 – plasman u svetsko finale

Cesim Elite predstavlja vodeće studentsko svetsko takmičenje u poslovnoj simulaciji. ...
L’Oreal Brandstorm 2022 – plasman u Adria finale

L’Oreal Brandstorm 2022 – plasman u Adria finale

Brandstorm je takmičenje u kreiranju inovativnih rešenja u oblasti lepote i nege, koje ...
CEO Challenge 2022 – plasman u finale jugoistočne Evrope

CEO Challenge 2022 – plasman u finale jugoistočne Evrope

Takmičenje CEO Challenge je jedno od najprestižnijih međunarodnih studentskih takmičenja u ...