Branka Pudrlja Durbaba: osluškivanje kao najvažniji i neprestani proces

Branka Pudrlja Durbaba: osluškivanje kao najvažniji i neprestani proces

Branka Pudrlja Durbaba bila je naš sagovornik na FEFA Web razgovorima u petak 19. marta kada je govorila iz ugla CMO-a, odnosno glavne direktorke za tržište kompanije Vip Mobile u kojoj je zaposlena 20 godina.

S obzirom na to da se trendovi u oblasti telekomunikacija menjaju na svakodnevnom nivou, i da je ovaj oblik komuniciranja bio jedan od najzastupljenijih prilikom izmenjenih uslova u prethodnom periodu, naše kolege i studenti mogli su da čuju više o izazovima kroz koje je ova kompanija prošla.

Tim koji vodim sastavljen je od četiri sektora. Bez obzira na konkretne delatnosti kojima se bave, u centru posla i ingerencija koje sa sobom nose, nalazi se korisnik“, započela je Branka. Njen osvrt bio je ujedno i povod da obrazložimo važnost slušanja korisnika i istraživanja njihovih potreba i želja.

Korisnici su podjednako zahtevni, žele da nam budu na prvom mestu i imaju velika očekivanja, što predstavlja jedan od najvažnijih izazova sa kojima se suočavamo. U tome nam pomažu brojni marketinški alati za prediktivno poslovanje - u skladu sa rezultatima, uvodimo različite benefite, olakšavajući im svakodnevno funkcionisanje“, objasnila je ona.

Počeci karijernog puta Branke Pudrlje Durbabe povezani su sa Vip Mobile-om – bila je menadžerka za razvoj prodaje i prodajnih operacija, zatim direktorka korisničkog servisa, i na kraju glavna direktorka za tržište. Neprestani izazovi i edukacije pružile su joj motivaciju da ostane na istom mestu toliki niz godina što je i bio deo njenog odgovora na pitanje, šta je potrebno da budući zaposleni imaju kako bi se našli u ovoj kompaniji. 

Vodimo računa da zadržavamo zaposlene – ulažemo u njihovo znanje, obrazovanje, pružamo mnoge nematerijalne vrednosti i trudimo se da im u ovom okruženju bude dobro. Ne zastupamo stav kako nužno treba biti vanserijski talenat jer smatramo da, onaj ko želi da radi i voli, može da nauči sve potrebno. Zbog toga, tragamo za onima koji će bez straha preuzeti odgovornosti na sebe i koji neće odustati od usavršavanja i pomeranja sopstvenih granica“, zaključila je Branka.

Pred kraj, tok našeg razgovora vratio se u određenom smislu na sam početak – neprestano osluškivanje okruženja – kako tržišta, tako i korisnika i kolega, prilagođavanje i inoviranje u skladu sa datim trenutkom, predstavlja siguran put bilo kog poslovanja, bez obzira na oblast u kojoj se nalazimo.

Nazad

Slične vesti

Odluka o visini školarine za akademsku 2024/25. godinu

Odluka o visini školarine za akademsku 2024/25. godinu

Odluku o visini školarine školarine za akademsku 2024/25. godinu koju je doneo Savet FEFA ...
Merila za utvrđivanje visine školarine na FEFA fakultetu

Merila za utvrđivanje visine školarine na FEFA fakultetu

Merila za utvrđivanje visine školarine na Metropolitan univerzitetu - FEFA fakultetu ...
FEFA fakultet lansi­ra podcast

FEFA fakultet lansi­ra podcast "Odraz"

Od danas ćemo na Jutjub kanalu FEFA fakulteta moći da ispratimo kvalitetan sadržaj u ...