Karijerni dan: Speed dating okupio je brojne kompanije i studente

Karijerni dan: Speed dating okupio je brojne kompanije i studente

Kompanije EY, PwC, AIK Banka, Metro C&C i Mozzart kladionice bile su deo prvog Job fair-a i Speed dating-a u organizaciji FEFA fakulteta. Tokom čitavog dana, 11. maja, studenti su imali priliku da prođu kroz simulaciju intervjua za posao sa HR-ovima, učestvuju u razgovoru o nastajućim profesijama i otvore pitanje – šta znače inovacije danas i u kom smeru kompanije žele da se razvijaju kako bi ostale u korak sa njima.

Prvu fazu činio je manje formalan razgovor o poslovima budućnosti – učesnici su imali priliku da razgovaraju sa onima koji čine kompanije i steknu jasniji utisak o njihovim poslovanjima. Kako učesnici-studenti, tako i zaposleni, imali su priliku da se upoznaju i u ovako neformalnijoj atmosferi razmene iskustva sa studija, odnosno sa radnih mesta,

Nakon toga, usledile su pitch prezentacije predstavnika svake kompanije. Glavno pitanje ticalo se poslova budućnosti – koja zanimanja su, i iz kojih razloga, najpotrebija kompanijama danas. U okviru ovih kratkih pitch-eva, svoja saznanja podelili su Željko Jojić, alumnista i velika podrška aktivnosti pri FEFA fakultetu, danas senior konsultant ispred EY. Zatim prof. Periša Ivanović, savetnik izvršnog odbora AIK banke zadužen za prodaju i SME, uvaženi član FEFA zajednice i nekadašnji FEFA profesor; Nikola Grozdanić, HR manager PwC, važan partner na polju studentskih praksi i Daniela Perović, menadžerka inovacija u kompaniji Mozzart, ona je ujedno stavila poseban naglasak na važnost inovativnosti u svakom sektoru i svakoj kompaniji.

Studentima smo omogućili da u jednom danu imaju 4 sjajna govornika koji su svojim efektnim izlaganjima preneli važne poruke, buduće korake kompanija, razvoj karijere mladih ljudi i podsticanje na kreativno i kritičko razmišljanje. Kao neko ko se na fakultetu bavi praksama i zapošljavanjem, važno mi je da studenti pripremljeni odu na razgovore za iste, te smatram da organizacija speed datinga predstavlja najbolji trening za njih. Takođe, zahvalio bih se kompanijama koje prepoznaju važnost učešća na ovakvim događajima i na tome što upravo FEFA studente prepoznaju kao kvalitetne i kao potencijalne buduće zaposlene“, rekao je Filip Grujić, koordinator Karijernog centra i jedan od članova organizacionog tima Karijernog dana.

Nakon ovih izlaganja, usledila je i treća faza – speed dating sa kompanijama, odnosno simulacija intervjua. Na svakom stolu, stajala je pločica sa imenom kompanije i HR/regrutera koji su naše studente sproveli kroz proces intervjua. Nakon završenog jednog, studenti su imali priliku da odmah pristupe za sto druge kompanije i na taj način, između ostalog, vežbaju brzo prilagođavanje i komunikacijske veštine.

Svaka runda razgovora, trajala je maksimalno 10 minuta, tako da su učesnici bili i vremenski ograničeni da ostave najbolji utisak. Mnogim mlađim kolegama, ovo je bio prvi susret sa poslovnim intervjuima, dok je deo studenata iskoristio priliku da baš na ovaj način dođe u kontakt sa željenim poslodavcem i obavi intervju pre pravog intervjua.

Zahvaljujući pozitivnim reakcijama studenata i izuzetnom učešću naših partnera, sigurni smo da će Karijerni dan postati nova redovna aktivnost u organizaciji fakulteta. Veliko hvala svim učesnicima, koleginicama i kolegama.

Nazad

Slične vesti

FEFA stipendija: Kako se piše motivaciono pismo?

FEFA stipendija: Kako se piše motivaciono pismo?

Motivaciono pismo je uslov za različite konkurse, bilo za obrazovanje ili za posao, koji ...
FEFA Bizniston: Mladi talenti Srbije pokazali znanje, kreativnost i hrabrost

FEFA Bizniston: Mladi talenti Srbije pokazali znanje, kreativnost i hrabrost

FEFA Bizniston takmičenje ove godine izazvalo je pažnju kod više od 100 srednjoškolaca iz ...
УНИВЕРЗИТЕТ МЕТРОПОЛИТАН – ФЕФА Објављује конкурс за стицање звања и заснивање радног односа

УНИВЕРЗИТЕТ МЕТРОПОЛИТАН – ФЕФА Објављује конкурс за стицање звања и заснивање радног односа

Услови за избор сарадника ФЕФА прописани су Законом о високом образовању, Правилником о ...