Laetitia Jovanovic: Socijalna inteligencija odnosi pobedu u digitalnoj revoluciji

Laetitia Jovanovic: Socijalna inteligencija odnosi pobedu u digitalnoj revoluciji

Vođeni interesovanjem naših aktuelnih, kao i potencijalnih studenata Psihologije i biznisa, započinjemo niz razgovora sa kolegama iz čitavog sveta koji u svom poslu spajaju ove dve oblasti.

U nastavku pročitajte intervju sa Laetitiom Jovanovic, Chief People Officer u kompaniji InterVenture – na naše veliko zadovoljstvo, ona je odgovorila na pitanja koja mogu biti od velike koristi za sve vas koji želite da budete deo sveta primenjene psihologije, kroz pozicije koje spajaju razumevanje ljudi, podataka, društva u celini, ekonomije, ali i mnogih drugih oblasti.

InterVenture
InterVenture

Kada se vratite u dane studiranja, šta biste voleli da ste naučili pre započinjanja karijere, a u tom trenutku niste imali prilike?

Laetitia Jovanovic: Računarske nauke! Šalu na stranu, studirala sam političke nauke tako da sam već bila izložena određenim metodologijama koje su u vezi sa organizacijama i pregovaranjima, ali bih mnogo volela da sam bila više izložena metodologijama koje se bave podacima.

Istina je da je u ovoj našoj novoj eri, bez duboke analize podataka, u kontekstu HR posla kojim se bavim, nije izvodljivo kreirati održivu strategiju zapošljavanja, niti zadržavanja talenata. Podaci nam pružaju uvide u ponašanja, šablone i fenomene koji pomažu dizajniraju i redizajniranju čitave organizacije koja treba da bude dugoročno održiva.

Kroz godine rada sa ljudima, koju lekciju, ili lekcije, smatrate najbitnijim?

Laetitia Jovanovic: Neprestano slušanje. Nikada ne oklevajte da testirate i izazivate svoju tačku gledišta, svoju, ali i tuđe perspektive; okružite se ljudima koji su pametniji od vas samih.

Da li postoje veštine na koje posebno obraćate pažnju prilikom odabira ljudi u svojim timovima?

Laetitia Jovanovic: Da – generalni način na koji razmišljaju, odnosno “mindset”, i stav su ključni. Sve ostalo se može naučiti.

Za koje poslove smatrate da će se značajno uvećati potražnja u narednim godinama?

Laetitia Jovanovic: To je pitanje koje iziskuje odgovor vredan milion dolara. Moja pretpostavka je da će na ceni biti oni poslovi koji ne mogu biti zamenjeni od strane mašina i koji zahtevaju visok nivo socijalne inteligencije – čini mi se da će to biti poslovi, odnosno ljudi koji će odneti pobedu u ovoj digitalnoj revoluciji.

Koliko je, iz vašeg iskustva, značajna spona između psihologije i biznisa u industriji? Kroz koje primere se najpre ogleda?

Laetitia Jovanovic: Nekada potpuno razdvojene, danas su psihologija i biznis postale dve strane istog novčića.

Ukoliko se osvrnemo na psihološke studije koje se odnose na ponašanje potrošača 50 godina unazad, nije iznenađenje što u nekim organizacijama marketing/prodaja i HR timovi funkcionišu kao deo istog domena koji služi da se oblikuje i zaoštri strategija. U kompaniji InterVenture gde radim kao CPO (Chief People Officer), u našoj DNK-a je ugrađen ovaj pristup – prodaja treba da zna kako da pristupi klijentima, što zna zahvaljujući HR timu koji sa njima deli svo znanje i informacije, kao što to radi i tim za prodaju.

Nazad

Slične vesti

FEFA tim na vodećem ESG regionalnom forumu: u susret odgovornoj budućnosti

FEFA tim na vodećem ESG regionalnom forumu: u susret odgovornoj budućnosti

FEFA fakultet bio je deo vodećeg regionalnog foruma posvećenog održivom razvoju, ...
УНИВЕРЗИТЕТ МЕТРОПОЛИТАН – ФЕФА Објављује конкурс за стицање звања и заснивање радног односа

УНИВЕРЗИТЕТ МЕТРОПОЛИТАН – ФЕФА Објављује конкурс за стицање звања и заснивање радног односа

Услови за избор сарадника ФЕФА прописани су Законом о високом образовању, Правилником о ...
O stipendiji:

O stipendiji: "Ne rizikuješ ništa, a možeš da dobiješ mnogo"

Tijana Milojević je stipendistkinja prve godine, studentkinja usmerenja Psihologija i ...

Prijavite se na naš newsletter

Budite informisani o novim događanjima na univerzitetu