Laetitia Jovanovic: Socijalna inteligencija odnosi pobedu u digitalnoj revoluciji

Laetitia Jovanovic: Socijalna inteligencija odnosi pobedu u digitalnoj revoluciji

Vođeni interesovanjem naših aktuelnih, kao i potencijalnih studenata Psihologije i biznisa, započinjemo niz razgovora sa kolegama iz čitavog sveta koji u svom poslu spajaju ove dve oblasti.

U nastavku pročitajte intervju sa Laetitiom Jovanovic, Chief People Officer u kompaniji InterVenture – na naše veliko zadovoljstvo, ona je odgovorila na pitanja koja mogu biti od velike koristi za sve vas koji želite da budete deo sveta primenjene psihologije, kroz pozicije koje spajaju razumevanje ljudi, podataka, društva u celini, ekonomije, ali i mnogih drugih oblasti.

InterVenture
InterVenture

Kada se vratite u dane studiranja, šta biste voleli da ste naučili pre započinjanja karijere, a u tom trenutku niste imali prilike?

Laetitia Jovanovic: Računarske nauke! Šalu na stranu, studirala sam političke nauke tako da sam već bila izložena određenim metodologijama koje su u vezi sa organizacijama i pregovaranjima, ali bih mnogo volela da sam bila više izložena metodologijama koje se bave podacima.

Istina je da je u ovoj našoj novoj eri, bez duboke analize podataka, u kontekstu HR posla kojim se bavim, nije izvodljivo kreirati održivu strategiju zapošljavanja, niti zadržavanja talenata. Podaci nam pružaju uvide u ponašanja, šablone i fenomene koji pomažu dizajniraju i redizajniranju čitave organizacije koja treba da bude dugoročno održiva.

Kroz godine rada sa ljudima, koju lekciju, ili lekcije, smatrate najbitnijim?

Laetitia Jovanovic: Neprestano slušanje. Nikada ne oklevajte da testirate i izazivate svoju tačku gledišta, svoju, ali i tuđe perspektive; okružite se ljudima koji su pametniji od vas samih.

Da li postoje veštine na koje posebno obraćate pažnju prilikom odabira ljudi u svojim timovima?

Laetitia Jovanovic: Da – generalni način na koji razmišljaju, odnosno “mindset”, i stav su ključni. Sve ostalo se može naučiti.

Za koje poslove smatrate da će se značajno uvećati potražnja u narednim godinama?

Laetitia Jovanovic: To je pitanje koje iziskuje odgovor vredan milion dolara. Moja pretpostavka je da će na ceni biti oni poslovi koji ne mogu biti zamenjeni od strane mašina i koji zahtevaju visok nivo socijalne inteligencije – čini mi se da će to biti poslovi, odnosno ljudi koji će odneti pobedu u ovoj digitalnoj revoluciji.

Koliko je, iz vašeg iskustva, značajna spona između psihologije i biznisa u industriji? Kroz koje primere se najpre ogleda?

Laetitia Jovanovic: Nekada potpuno razdvojene, danas su psihologija i biznis postale dve strane istog novčića.

Ukoliko se osvrnemo na psihološke studije koje se odnose na ponašanje potrošača 50 godina unazad, nije iznenađenje što u nekim organizacijama marketing/prodaja i HR timovi funkcionišu kao deo istog domena koji služi da se oblikuje i zaoštri strategija. U kompaniji InterVenture gde radim kao CPO (Chief People Officer), u našoj DNK-a je ugrađen ovaj pristup – prodaja treba da zna kako da pristupi klijentima, što zna zahvaljujući HR timu koji sa njima deli svo znanje i informacije, kao što to radi i tim za prodaju.

Nazad

Slične vesti

Srđan Verbić: privatni podaci – valuta kojom plaćam besplatne servise i sadržaje

Srđan Verbić: privatni podaci – valuta kojom plaćam besplatne servise i sadržaje

Povodom međunarodnog obeležavanja dana zaštite podataka o ličnosti, studentkinja Teodora ...
УНИВЕРЗИТЕТ МЕТРОПОЛИТАН – ФЕФА Објављује конкурс за стицање звања и заснивање радног односа

УНИВЕРЗИТЕТ МЕТРОПОЛИТАН – ФЕФА Објављује конкурс за стицање звања и заснивање радног односа

Услови за избор сарадника ФЕФА прописани су Законом о високом образовању, Правилником о ...
REKAPITULACIJA I PREDVIĐANJA 2023: Reč godine iz ugla ekonomista

REKAPITULACIJA I PREDVIĐANJA 2023: Reč godine iz ugla ekonomista

Ekspertsku analizu kretanja inflacije, privrednog rasta i ključnih biznis trendova dali su ...

Naš web sajt koristi kolačiće radi boljih performansi i korisničkog iskustva. Da li se slažete da koristimo kolačiće?

Saznaj više

Kolačići na našem web sajtu

Šta je Kolačić?

Kolačić je mali deo podataka koji se šalju sa web sajta i čuvaju se u korisničkom web pretraživanju dok korisnik pregleda web sajt. Kada korisnik pregleda isti web sajt u budućnosti, web sajt može sačuvati podatke u kolačićima kako bi obavestio web sajt o prethodnoj aktivnosti korisnika.

Kako koristimo kolačiće?

Poseta ovoj stranici može da generiše sledeće vrste kolačića.

1. Strogo potrebni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za omogućavanje kretanja po web sajtu i korišćenje njegovih funkcija, kao što su pristup bezbednim delovima web sajta. Bez ovih kolačića,  usluge poput korpe za kupovinu ili e-naplate, ne mogu se pružiti.

2. Kolačići performansi

Ovi kolačići prikupljaju informacije o tome kako posetioci koriste web sajt, na primer na koje stranice posetioci najčešće idu i šalju informaciju ukoliko dođe do neke greške. Ovi kolačići ne prikupljaju informacije koje identifikuju posetioca. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju stoga su anonimne. Koristi se samo za poboljšanje rada web sajta.

3. Kolačići funkcionalnosti

Ovi kolačići omogućavaju web sajtu da pamti vaše odluke (kao što su korisničko ime, jezik ili region u kome se nalazite) i pružaju poboljšane, lične karakteristike. Na primer, web sajt može da vam pruži lokalne vremenske izveštaje ili vesti o saobraćaju čuvanjem u kolačiću region u kome se trenutno nalazite. Ovi kolačići se takođe mogu koristiti za pamćenje promena koje ste izvršili u veličini teksta, fontovima i drugim delovima web sajta koje možete prilagoditi. Oni se takođe mogu koristiti za pružanje usluga koje ste tražili, kao što su gledanje videa ili komentar na blogu. Informacije koje ovi kolačići prikupljaju mogu se anonimiti i ne mogu pratiti vašu aktivnost pregledavanja na drugim web sajtovima.

4. Kolačići za ciljanje i oglašavanje

Ovi kolačići se koriste za isporučivanje reklama relevantnijih za vas i vaša interesovanja. Koriste se i za ograničavanje broja prikaza oglasa, kao i za merenje efikasnosti reklamne kampanje. Obično ih postavljaju reklamne mreže uz dozvolu operatera web sajta. Oni pamte da ste posetili web sajt i ove informacije dele sa drugim organizacijama, poput oglašivača. Često će ciljanje ili reklamni kolačići biti povezani sa funkcijama web sajta koje pruža druga organizacija.

Upravljanje kolačićima

Kolačićima se može upravljati putem postavki web pretraživača. Molimo vas da potražite pomoć pretraživača kako upravljati kolačićima.

Na ovom sajtu uvek možete uključiti / isključiti kolačiće na meniju „Upravljanje kolačićima“.

Upravljanje web sajtom

Ovim web sajtom upravlja: FEFA fakultet