Tom prilikom učesnici su mogli da čuju nešto više o CRM-u (Customer relationship management-u) kao savremenoj filozofiji poslovnog uspeha, kada je veliki broj primera iz prakse sa studentima podelila Jelena Vujanović, Data Scientist.
Teme koje su obuhvaćene ticale su se baza podataka, kako ih veliki sistemi koriste za donošenje bitnih odluka i implementaciju aktivnosti u komunikaciji sa sadašnjim i budućim klijentima. Osim toga, obuhvatili smo i temu instrumenata koji služe za manipulaciju sa podacima.
Između ostalog, akcenat je stavljen na programe koje zaposleni koriste u svom radu, ali i na potrebna znanja za započinjanje karijere u ovoj oblasti.
Tokom diskusije, na kojoj je i zasnovana radionica, studenti su posebno izrazili svoje interesovanje o temama kao što su ponašanje potrošača u bankarskom sektoru, ali i uključivanju mašinskog učenja i veštačke inteligencije.
FEFA fakultet i Centar za karijerno vođenje i savetovanje koriste ovu priliku da se zahvale u ime svojih studenata AIK banci na izdvojenom vremenu i resursima za organizaciju ovog događaja.
Pozitivni utisci učesnika predstavljaju jasan signal o korisnosti i neophodnosti različitih oblika neformalne edukacije koje pruža kompletnu sliku o potrebnim znanjima i veštinama.