Radionica o neuromarketingu: 21. decembra u 15 časova na FEFA fakultetu

Radionica o neuromarketingu: 21. decembra u 15 časova na FEFA fakultetu

Drage koleginice i kolege, studenti i alumnisti, pozivamo vas na tribinu o neuromarketingu 21. decembra u 15 h u prostorijama fakulteta. Pridružite nam se u razgovoru koji donosi priliku da zajedno zađemo u uzbudljiv svet skrivenih poruka zahvaljujući Nikoli Učuru.

Šta je neuromarketing?

Zamislite situaciju kada vidite crveni kamion. Koji brend vam prvo padne na pamet? Ako je to Coca-Cola, svesni ste uticaja neuromarketinga. Ova disciplina povezuje ekonomiju, psihologiju i neurologiju u jednu multidisciplinarnu nauku. Iako zvuči kompleksno, neuromarketing je zapravo zasnovan na prepoznavanju stimulusa od strane mozga i automatskom asociranju s poznatim pojmovima.

Kao oblast koja primenjuje tehnike neuronauke, neuromarketing ima za cilj razumevanje i analiziranje ponašanja potrošača i procesa donošenja odluka. Ovo razumevanje između ostalog pomaže u kreiranju marketinških i kompletnih komunikacionih strategija odgovarajući na pitanje – šta konkretna ciljna grupa želi.

Sam termin potekao je od dr David Lewis-a, osnivača The Mindlab International, kada je svoju pionirsku analizu studije moždane aktivnosti primenio u istraživačke i komercijalne svrhe. Zbog toga je nazvan „otac neuromarketinga“.

Naš predavač

Nikola Učur je doktorant na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, a njegovo polje istraživanja tiče seneuromarketinga, neurobrendiranja i neurodizajna. Interesuje se za ljudsku kreativnost i ima nekoliko licenci za držanje radionica o kreativnosti.

Osim toga, iza njega je 10 godina iskustva u digitalnom marketingu - trenutno je Brend i marketing strategista u kompaniji Hybrid Digital, kao i u ŠMEK fitnes centru.

Ono po čemu je posebno poznat jeste njegov instagram profil Siva_Celija gde upoznaje publiku sa zanimljivim zakonitostima, primerima i generalno praksom u oblasti neuromarketinga.

Nikola Učur
Nikola Učur

Tema tribine

Šest pokazanih stimulansa u neuromarketingu je predavanje u kojem će pre svega studenti na konkretnim primerima moći da vide kako i na koji način neuromarketing funkcioniše i kako mogu sve te stimulanse da upotrebe u marketingu, prodaji, biznisu, pa čak i učenju.

Predavanje se sastoji iz tri dela:

  • kratak teorijski uvod u neuromarketing
  • upoznavanje mozga, potrošača, kao i samih sebe.
  • Konkretni primere iz prakse. U ovom delu učesnici će jednako učestvovati, pokušavajući da razumeju stimulanse

Postavićemo pitanja o prethodnim iskustvima, emocionalnom vezivanju za proizvod, pažnji i sećanju, kao i o podsvesnom donošenju odluka.

Prijavite se za učešće na tribini

Zbog ograničenog broja mesta, molimo Vas da se prijavite putem forme.

Nazad

Slične vesti

Dan FEFA Fakulteta: u svetu koji oblikuju nove tehnologije, glavni junak je čovek

Dan FEFA Fakulteta: u svetu koji oblikuju nove tehnologije, glavni junak je čovek

FEFA fakultet obeležio je svoju 21. godinu od osnivanja kroz inspirativne razgovore ...
Studenti FEFA među 5 najboljih na međunarodnom takmičenju u oblasti zelene ekonomije

Studenti FEFA među 5 najboljih na međunarodnom takmičenju u oblasti zelene ekonomije

Studenti FEFA fakulteta Danilo Čović, Nevena Cvetković, Luka Vukomanović i Lola Vitasović, ...