Radionica o neuromarketingu: 21. decembra u 15 časova na FEFA fakultetu

Radionica o neuromarketingu: 21. decembra u 15 časova na FEFA fakultetu

Drage koleginice i kolege, studenti i alumnisti, pozivamo vas na tribinu o neuromarketingu 21. decembra u 15 h u prostorijama fakulteta. Pridružite nam se u razgovoru koji donosi priliku da zajedno zađemo u uzbudljiv svet skrivenih poruka zahvaljujući Nikoli Učuru.

Šta je neuromarketing?

Zamislite situaciju kada vidite crveni kamion. Koji brend vam prvo padne na pamet? Ako je to Coca-Cola, svesni ste uticaja neuromarketinga. Ova disciplina povezuje ekonomiju, psihologiju i neurologiju u jednu multidisciplinarnu nauku. Iako zvuči kompleksno, neuromarketing je zapravo zasnovan na prepoznavanju stimulusa od strane mozga i automatskom asociranju s poznatim pojmovima.

Kao oblast koja primenjuje tehnike neuronauke, neuromarketing ima za cilj razumevanje i analiziranje ponašanja potrošača i procesa donošenja odluka. Ovo razumevanje između ostalog pomaže u kreiranju marketinških i kompletnih komunikacionih strategija odgovarajući na pitanje – šta konkretna ciljna grupa želi.

Sam termin potekao je od dr David Lewis-a, osnivača The Mindlab International, kada je svoju pionirsku analizu studije moždane aktivnosti primenio u istraživačke i komercijalne svrhe. Zbog toga je nazvan „otac neuromarketinga“.

Naš predavač

Nikola Učur je doktorant na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, a njegovo polje istraživanja tiče seneuromarketinga, neurobrendiranja i neurodizajna. Interesuje se za ljudsku kreativnost i ima nekoliko licenci za držanje radionica o kreativnosti.

Osim toga, iza njega je 10 godina iskustva u digitalnom marketingu - trenutno je Brend i marketing strategista u kompaniji Hybrid Digital, kao i u ŠMEK fitnes centru.

Ono po čemu je posebno poznat jeste njegov instagram profil Siva_Celija gde upoznaje publiku sa zanimljivim zakonitostima, primerima i generalno praksom u oblasti neuromarketinga.

Nikola Učur
Nikola Učur

Tema tribine

Šest pokazanih stimulansa u neuromarketingu je predavanje u kojem će pre svega studenti na konkretnim primerima moći da vide kako i na koji način neuromarketing funkcioniše i kako mogu sve te stimulanse da upotrebe u marketingu, prodaji, biznisu, pa čak i učenju.

Predavanje se sastoji iz tri dela:

  • kratak teorijski uvod u neuromarketing
  • upoznavanje mozga, potrošača, kao i samih sebe.
  • Konkretni primere iz prakse. U ovom delu učesnici će jednako učestvovati, pokušavajući da razumeju stimulanse

Postavićemo pitanja o prethodnim iskustvima, emocionalnom vezivanju za proizvod, pažnji i sećanju, kao i o podsvesnom donošenju odluka.

Prijavite se za učešće na tribini

Zbog ograničenog broja mesta, molimo Vas da se prijavite putem forme.

Nazad

Slične vesti

Zauvek hvala našem profesoru Dušanu Vujoviću

Zauvek hvala našem profesoru Dušanu Vujoviću

Napustio nas je prof. dr Dušan Vujović (1951–2025), redovni profesor na našem fakultetu i ...
Intervju o knjizi koja otkriva kako je engleski postao globalni jezik

Intervju o knjizi koja otkriva kako je engleski postao globalni jezik

Nedavno objavljena knjiga The Development of the English Language with Dictionary (Razvoj ...
FEFA tim na vodećem ESG regionalnom forumu: u susret odgovornoj budućnosti

FEFA tim na vodećem ESG regionalnom forumu: u susret odgovornoj budućnosti

FEFA fakultet bio je deo vodećeg regionalnog foruma posvećenog održivom razvoju, ...

Prijavite se na naš newsletter

Budite informisani o novim događanjima na univerzitetu