Zafiris Lampadaridis: Najveći izazov - zadržati kvalitetne ljude

Zafiris Lampadaridis: Najveći izazov - zadržati kvalitetne ljude

Zafiris Lampadaridis bio je naš sagovornik na FEFA Web razgovorima 10. decembra kada smo razgovarali o njegovom karijernom putu koji ga je odveo u oblast uslužne delatnosti, na mesto generalnog menadžera hotela Hyatt Regency u Beogradu.

Da li biste želeli da vas roboti isprate do sobe umesto ljudi, glasilo je pitanje koje je postavio gospodin Lampadaridis našim studentima.

Ovo je ujedno bio i njegov odgovor na temu udela robotike i veštačke inteligencije u domenu uslužnih delatnosti koje svakako poboljšavaju i ubrzavaju mnoge poslovne procese, ali istovremeno ne mogu zameniti neke od suštinski važnih stvari. 

U vezi sa tim, osvrnuli smo se i na sve veću primenu tehnoloških inovacija koja je podstaknuta aktuelnom zdravstvenom krizom. Odgovor na nju, Hyatt je prema rečima gospodina Lampadaridisa, pronašao u snazi korporativne kulture.

Odnosi koje smo brižljivo gradili godinama unazad, u toj krizi su se isplatili. Bilo je potrebno mnogo strpljenja i razumevanja, počevši od toga kako ćeš objasniti smanjenje plate, ali i mnoge druge propratne stvari”. Ipak, uprkos snažnoj korporativnoj kulturi, neki zaposleni napustili su ne samo mesto rada, već i industriju.

Ako me pitate za najveći uticaj krize - izgubili smo deo dobrih ljudi”, zaključio je gospodin Lampadaridis.

Sa druge strane, u pogledu finansija, oporavak se očekuje u nadolazećoj godini uz uračunate pretpostavke i potencijalne promene. Jedna od najuočljivijih jeste preusmeravanje fokusa sa internacionalnih klijenata na lokalnu zajednicu kojoj se u poslednjem periodu sve više posvećuje pažnja u obliku novih proizvoda i usluga.

“Bez obzira na to u kojim okolnostima se nalazimo, ono od čega nikada nismo odustali jeste priča. Mi ne prodajemo sobu sa plafonom i četiri zida. Mi prodajemo jedinstveni ugođaj, maksimalno personalizovan i usklađen sa klijentima. Osim klijenata, postoji još dva stuba na kojima ovo poslovanje počiva - zaposleni i osnivači”.

Drugim rečima, gospodin Lampadaridis još jednom je potvrdio njihovu najvažniju i najveću investiciju - u ljude.

Sled razgovora odveo nas je i na temu GDPR-a i zaštite podataka za koju tvrdi da će, sasvim sigurno, biti stvar na kojoj posebno treba raditi u budućnosti. Ono što vidi kao pozitivnu stranu noviteta - kako dobrih, tako i loših, jeste da smo svi, bez obzira na region i deo sveta, podjednako pogođeni tekućim krizama i promenama.

Zbog toga, više nije važno ko će se prvi oporaviti, već ko će to uraditi brže.

Nazad

Slične vesti

Doktorska disertacija Kloda Kolaroa - Klasifikacioni algoritmi mašinskog učenja i njihova primena u finansijsma

Doktorska disertacija Kloda Kolaroa - Klasifikacioni algoritmi mašinskog učenja i njihova primena u finansijsma

Klod Kolaro Doktorska disertacija pod naslovom: Klasifikacioni algoritmi mašinskog ...
Karijerni dan na FEFA: Job Fair & Speed dating okupili niz kompanija i eksperata iz različitih industrija

Karijerni dan na FEFA: Job Fair & Speed dating okupili niz kompanija i eksperata iz različitih industrija

Ključne teme nedavno održanog karijernog događaja bile su poslovi budućnosti, traženi ...
Studenti FEFA izborili plasman u regionalno finale takmičenja L’Oreal Brandstorm

Studenti FEFA izborili plasman u regionalno finale takmičenja L’Oreal Brandstorm

Studenti prve godine FEFA fakulteta, Drina Srdić, Aleksa Simović i Marija Zorić, pod ...