Održive komunikacije i razvoj zajednice
Sažetak predmeta:
Da li ste znali da većina pripadnika generacije Z i Milenijalaca globalno ističe da im je jedna od najvećih briga vezana za održivost? Ne samo nove generacije, već i države, vaši poslovni partneri, zaposleni, kupci i drugi ključni stejkholderi, će od vaših kompanija očekivati da istupe i preduzmu konkretne akcije na polju održivosti. Na ovom predmetu, stičete adekvatne komunikacione veštine, tehnike i metode koje će vam omogćiti da osmislite i kreirate dugoročne i održive komunikacione strategije u kojima je doprinos razvoju zajdnice sastavni element.
Osnovna literatura:
- Milica Andevski, Umetnost komuniciranja.
- Simon Sinek, Počni sa zašto, (2015), Kontrast izdavaštvo, Beograd.
- Učinkoviti odnosi s javnošću, S. M. Cutlip, A.H. Center, G.M. Broom, (2010), Mate d.o.o.
- Dalibor Petrović, Društvenost u doba interneta, 2013, Akademska knjiga.
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: izborni
Broj ESPB poena: 6
Semestar: prolećni