Kompanija Sephora, prešla je od svog osnivanja pre pola veka put od obične parfimerije do jednog od najpoznatijih brendova u kozmatičkoj industriji. Digitalne tehnologije, kao sastavni deo života mnogih žena širom sveta, naveli su ovu kompaniju da preduzme ozbiljne napore u cilju pružanja dodatnih digitalnih usluga svojim korisnicama. Sephora je tokom desetogodišnje saradnje sa startap kompanijom Modiface, uspela da razvije različite aplikacije, zasnovane na veštačkoj inteligenciji i proširenoj stvarnosti, a koje imaju za cilj poboljšanje korisničkog iskustva. Modiface je kompanija, koja se bavi razvojem tehnologija analize lica i vizuelizacije. Jedna od najpoznatijih aplikacija kompanije Sephora je Visual Artist. Ova aplikacija, koristeći veštačku inteligenciju i proširenu stvarnost, pruža korisnicama mogućnost da otpreme svoju fotografiju i potom dobiju savet od aplikacije o tome, koja vrsta šminke im najbolje odgovora. Naravno, uz prikaz na poslatoj fotografiji. Na ovaj način je moguće u svakom trenutku i bez posete radnji isprobati različitu šminku i pronaći idealnu kombinaciju za svoje lice.