Korporativne komunikacije i odnosi s javnošću
Sažetak predmeta:
Cilj predmeta je sticanje teorijskih i praktičnih znanja iz oblasti komunikacija kako bi studenti primarno savladali prevođenje identiteta korporacije u imidž pomoću internih i eksternih komunikacija, postavke brenda, veština javnog nastupa u medijima i u odnosima sa različitim ciljnim grupama. Kroz rad će posebno biti akcentovana postavka korporativne komunikacione strategije što između ostalog podrazumeva upotrebu različitih komunikacionih taktika i alata, kao i pažljivo prikupljanje, bavljenje i plasiranje informacija. Cilj je da nakon završenog kursa, student stekne komunikacione veštine, neophodne kako u radu u korporacijama, tako i u svakom kolektivu – preduzeću, organizaciji, agenciji i dr. kao i u okviru bilo kog sektora.
Osnovna literatura:
Joep Cornelissen, Corporate Communication - A Guide to Theory & Practice, (2020), SAGE, 6th edition
Nino Ćorić, Korporativna komunikacija, (2019), Synopsis Sarajevo, Zagreb
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: izborni
Broj ESPB poena: 6
Semestar: prolećni
Godina studija: master studije