Primenjena psihologija u biznisu
Sažetak predmeta:
Predmet ima cilj da upozna studente sa temeljnim obežjima psihologije kao društvene nauke. Naglasak je na pregledu osnovnih teorija, ključnih naučnih studija i empirijskih saznanja – sa akcentom na njihovu primenu u poslovnom svetu. Svrha predmeta je da detaljnije upozna studente sa osnovima psihologije, te da im omogući lakše snalaženje u ovoj naučnoj disciplini tokom daljih studija.
Osnovna literatura:
Petz, B. (2001). Uvod u psihologiju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Hock, R. R. (2004). Četrdeset znanstvenih studija koje su promijenile psihologiju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
KОРАЋ, Ж. (2008). Школе и системи у психологији. Dosije, Beograd.
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: obavezni
Broj ESPB bodova: 6
Semestar: jesenji
Godina studija: I