Digitalno pripovedanje I
Sažetak predmeta:
Cilj predmeta je upoznavanje sa savremenim formama narativne komunikacije, specifičnim za nove medije i digitalnu umetnost kako bi budući kreativni producenti bili osposobljeni za delovanje u okruženju sopstvenog vremena. Zahvaljujući usklađivanju tradicionalnih znanja iz oblasti audio-vizuelnog stvaralaštva sa realnošću, potrebama i mogućnostima koje pružaju internet i interaktivne tehnologije, studenti će, između ostalog, steći sposobnost sagledavanja komplikovane situacije u novim medijima i analitičko razumevanje novonastalih oblika komunikacije, izražavanja i pripovedanja.
Ovaj kurs je neophodan kako bi studenti naučili kako da na akademskom i poslovnom planu razumeju i ocenjuju sve forme savremenog digitalnog pripovedanja.
Osnovna literatura:
Bryan Alexander, The New Digital Storytelling: Creating Narratives with New Media, ABC-CLIO, LLC,
Oleg Jeknić, Teorija interfejsa, Fakultet za medije i komunikacije, Beograd, 2014,
Oliver Grau, Virtuelna umetnost, Beograd: CLIO, 2012,
Stanko Crnobrnja, Novi mediji i društvene mreže: pojmovnik, Univerzitet Singidunum, Beograd, 2014,
D. P. Marshall, R. Burnett, Web Theory, Routledge, 2002,
S.T. Mcclean (ed), Digital Storrytelling – The narative Power of Visual Effects in Film, The MIT Press, Cambridge, 2007.
Opšte informacije o predmetu:
Tip predmeta: izborni
Broj ESPB poena: 5
Semestar: zimski
Godina studija: III