Strategija brenda
Sažetak predmeta:
Prvi i obavezan korak u stvaranju svakog uspešnog brenda jeste kreiranje strategije. Zašto brend postoji? U šta veruje? Kome se obraća? Kako izgleda? Kako priča? To su samo neka od pitanja na koja ćemo odgovarati tokom semestra. Predmet postoji da studentima pruži funkcionalno znanje, koje će im biti vodič pri savladavanju izazova sa kojima će se susretati tokom kreiranja sopstvenog brenda ili unapređenja postojećeg.
Osnovna literatura:
Filip Kotler, Veronika Vong, Džon Sonders, Geri Armstrong, 2007, „Principi marketinga“, prevod na srpski jezik u izdanju Mate, Beograd
Martin Lindstrom, 2008, “Kupologija, Istine i laži o tome zašto kupujemo”, prevod na srpski jezik u izdanju Laguna, Beograd
Simon Sinek, 2015, “Počni sa zašto”, prevod na srpski jezik u izdanju Kontrast izdavaštvo, Beograd
Opšte informacije o predmetu:
Tip predemta: izborni
Broj ESPB poena: 6
Semestar: prolećni
Godina studija: master studije