Kako nastaje brend

Mirko Bunčić, brend strateg

Zašto se radionice smatraju za jednu od najefikasnijih metoda učenja?

Ovaj vid prenošenja znanja baziran je na interaktivnosti i učenju pomoću primera iz prakse. Zahvaljujući tome, pred vama je prilika da se na jednostavan način upoznate sa realnim izazovima sa kojima se susreću najrazličitija poslovanja.

Kako biste podstakli svoje kreativno razmišljanje, otkrili nova interesovanja i učestovali u razgovorima sa našim profesorima, obrazovali smo radionice na aktuelne teme koje se, možda i više nego ikada pre, tiču sadašnjeg trenutka.

Na radionici Kako nastaje brend učićemo:

  • Tajne svetskih brendova: šta čini njihov uspeh globalnim
  • Razlike uspešnih i neuspešnih brendova
  • Šta je vidljivo, a šta manje vidljivo u njihovim svakodnevnim aktivnostima
  • Analiza oglašavanja - postoji li dobar i univerzalan šablon
  • Primeri, primeri, primeri -
Nazad